.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام آیت طبرسی بمناسبت رحلت آیت الله خزعلی
شمال نیوز: یت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران درپی رحلت عالم متقی حضرت آیت الله آقای ابوالقاسم خزعلی پیام تسلیتی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد: نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در پیامی رحلت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.
پیام آیت طبرسی بمناسبت رحلت آیت الله خزعلی

به گزارش شمال نیوز به نقل از دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران درپی رحلت عالم متقی ‌آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
ارتحال ملکوتی عالم ربانی فقیه مجاهد ابو الشهید حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم خز علی (رضوان الله علیه)، عضو مجلس خبرگان رهبری و مؤسس بنیاد بین المللی غدیر که از پیشگامان مبارزه با طاغوت و همراه با حضرت امام خمینی(ره) در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی بود و در این راه فرزند عزیز خود را نیز تقدیم انقلاب و اسلام کرده، سبب تأثر و تألم اینجانب و همه خدمتگزاران عرصه علم و ایمان شد.

عمر با برکت این روحانی وارسته و با فضیلت در تحصیل، تعلیم و تعلم، حفظ قرآن و نهج البلاغه، گسترش فرهنگ اسلام ناب و عشق به اهل بیت (ع) و حضرت امام خمینی(ره) سپری شد.

این مصیبت را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عالیقدر، حوزه‌های علمیه، خاندان معزز و همه ارادتمندان این عالم ربانی تسلیت گفته و علو درجات، حشر با رسول خدا(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را برای ایشان از خداوند منان مسئلت دارم.

 

نورالله طبرسی
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.